مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 09:592019-10-15اجتماعي

از فردا اتوبوس هایی در مهران مستقر می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه در کشور محدودیت ناوگان وجود دارد، گفت: از فردا تعدادی از ناوگان اتوبوسی در مهران مستقر خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محرم که تمام می شود همه به ذوق اربعین و پیاده روی در مسیر کربلا سراز پا نمی شناسند و دل دل می کنند تا هر چه سریع تر شرایط مهیا شود و بتوانند زائر اباعبدالله الحسین(ع) شوند.

زائراولی ها بیش از همه ذوق رفتن دارند و این شرایط برای کسانی که وسع مالی چندانی ندارند، فرصت مغتنمی است تا بتوانند به دیدار یار بشتابند چون در طول سال امکان رفتن برایشان مهیا نیست و اینکه همدان به عنوان بارانداز 8 استان کشور انتخاب شده نشان می دهد می توان به راحتی به مرز رفته و سپس راهی کربلا شد.

قبل از آغاز سفرها وعده و وعیدهای بسیاری از سوی مسئولان مبنی بر برقراری نظم و انضباط در پایانه مهران به مردم داده می شود و آنها اطمینان خاطر پیدا می کنند که برای رفت و برگشت به کربلا از همدان هیچ مشکلی وجود نخواهند داشت اما وقتی زائری که تصادفا آشنا هم درمی آید و دم از کمبود اتوبوس در مسیر رفت و برگشت می شود آیا می توان آن را ضعف در برنامه ریزی ها تلقی کرد یا کمبود امکانات؟ این روزها و شب ها که بنا به توصیه مسئولان زائران سفرهایشان را کوتاه کرده اند تا به شلوغی روز اربعین بر نخورند در پایانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فردا اتوبوس هایی در مهران مستقر می شود

از فردا اتوبوس هایی در مهران مستقر می شود